Popis
STIHL Motorová pila MS 362 C-M VW
Moderní silná 3,5kW profi motorová pila motorem 2-MIX, plně elektronickým řízením motoru M-Tronic (M), s vyhřívanými rukojeťmi a karburátorem (VW). Přímý nástupce úspěšného modelu MS 362 VW, od kterého se odlišuje právě použitím plně elektronického managementu motoru M-Tronic, za zachování stávajících technických a výkonových parametrů.
Innovativní pila řízením motoru M-Tronic (M) a zimní výbavou (VW)
Pila STIHL MS 362 C-M VW – lepší ergonomie, snazší ovládání
- Snížená hmotnost na pouhých 5,8 kg
- Optimalizovaný pevný doraz
- Nový kryt řetězky – štíhlejší tvar
- Nový válec motoru – lepší chlazení a „samočištění“ žeber válce
Sériová výbava
STIHL M-Tronic (FT)
Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.
Elektrické vyhřívání rukojeti (W)
Větší komfort a spolehlivé ovládání při chladném počasí. V případě potřeby je možné zapnout i vyhřívání rukojeti (W).
Vyhřívání karburátoru (V)
Vyhřívání karburátoru (V) s ovládáním zapínání a vypínání v závislosti na teplotě zabraňuje zamrznutí karburátoru při nízkých teplotách.
STIHL 2-MIX
Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.
Filtr HD2
Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky rukou.
Dekompresní ventil
Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.
ElastoStart
Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.
Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku
Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.
Olejové čerpadlo s možností regulace množství
Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě. Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje. Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o 50%.
Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání
Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.
Dlouhodobý systém filtrace vzduchu
Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.
Antivibrační systém
Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.
Kombipáčka
M-Tronic rozezná elektronicky studený a teplý start. Prostřednictvím kombipáčky je tak nastavována pouze jedna startovací pozice. Nemusíte ověřovat okamžitý provozní stav motoru a máte ihned k dispozici plný výkon i bezprostředně po provedeném studeném startu.
Kompenzátor
Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.
Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě
Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.
Technika čtyř kanálů STIHL
Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.
Ohřívání karburátoru teplým vzduchem
Na pily STIHL s předehřevem karburátoru je i ve studeném ročním období spolehnutí: V zimním nastavení obtéká karburátor předehřátý nasávaný vzduch . Tím se zabrání jeho zamrznutí. Pro přepnutí z letního na zimní provoz stačí jednoduchý pohyb ruky.
Systém mazání řetězu Ematic
STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.
Technická specifikace
- Zdvihový objem cm³ 59,0
- Výkon kW/k 3,5/4,8
- Hmotnost kg 5,8
- Hodnota vibrací vlevo/vpravo m/s² 3,5/3,5
- Hladina akustického tlaku dB(A) 105,0
- Hladina akustického výkonu dB(A) 117
- Poměr hmotnost/výkon kg/kW 1,7
Návod k použití a bezpečnostní pokyny k obsluze stroje zde MS 362 C-M
Získejte rok záruky navíc na https://www.mujstihl.cz/