Doprava zdarma

STIHL Motorová pila MS 400 C-M

29 790  včetně DPH

STIHL Motorová pila MS 400 C-M

Výkonná motorová pila MS 400 C-M je první motorovou pilou na světě s magnéziovým pístem na světě. Robustní stavba ve spojení s lehkou konstrukcí a velmi příznivou výkonovou hmotností 1,45 kg/kW. V MS 400 C-M se poprvé používá zcela nový 67 ccm motor STIHL s výkonem 4,0 kW. Vynikající zrychlení a snadné startování díky systému STIHL M-Tronic.

Katalogové číslo: 11402000520 Kategorie: ,

Popis

STIHL Motorová pila MS 400 C-M

Výkonná motorová pila MS 400 C-M je první motorovou pilou na světě s magnéziovým pístem na světě. Robustní stavba ve spojení s lehkou konstrukcí a velmi příznivou výkonovou hmotností 1,45 kg/kW. V MS 400 C-M se poprvé používá zcela nový 67 ccm motor STIHL s výkonem 4,0 kW. Vynikající zrychlení a snadné startování díky systému STIHL M-Tronic.

MS 400 C-M je první motorovou pilou na světě s magnéziovým pístem!

Klíčové vlastnosti profi pily STIHL MS 400 C-M:

STIHL M-Tronic (FT)

Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.

STIHL 2-MIX

Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

Filtr HD2

Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky rukou.

ElastoStart

Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

Dekompresní ventil

Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.

Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku

Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.

Olejové čerpadlo s možností regulace množství

Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě. Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje. Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o 50%.

Uzávěr nádržky pro snadné otvírání/uzavírání

Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.

Dlouhodobý systém filtrace vzduchu

Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odloučeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

Antivibrační systém

Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.

Kombipáčka

M-Tronic rozezná elektronicky studený a teplý start. Prostřednictvím kombipáčky je tak nastavována pouze jedna startovací pozice. Nemusíte ověřovat okamžitý provozní stav motoru a máte ihned k dispozici plný výkon i bezprostředně po provedeném studeném startu.

Kompenzátor

Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě

Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky.

Technika čtyř kanálů STIHL

Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.

Ohřívání karburátoru teplým vzduchem

Na pily STIHL s předehřevem karburátoru je i ve studeném ročním období spolehnutí: V zimním nastavení obtéká karburátor předehřátý nasávaný vzduch . Tím se zabrání jeho zamrznutí. Pro přepnutí z letního na zimní provoz stačí jednoduchý pohyb ruky

Píst z magnézia

Extrémně lehký píst z magnéziové slitiny zajistí vynikající poměr výkonu a hmostnosti, vyšší maximální otáčky a vyšší životnost.

Systém mazání řetězu Ematic

STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

Technická specifikace 

  • Zdvihový objem cm³ 66,8
  • Výkon kW 4
  • Hmotnost kg bez lišty a řetězu 5,8
  • Hmotnost na jednotku výkonu kg/kW 1,4
  • Délka lišty cm 40
  • Dělení řetězu 3/8 „
  • Objem palivové nádrže l 0,60

Návod k použití a bezpečnostní pokyny k obsluze stroje zde MS 400 C-M

Získejte rok záruky navíc registrací výrobního čísla ZDE